Torsdag

Nu kan man nästan ssäga att det är fredag . SKÖÖÖÖNT! Haft praktik både igår och i dag , börjar ju vid sju så man är ju lite seg på kvällarna måste ja säga .
Fick världens ryck alldeles nyss , vart tvungen att springa ner i källarn och leta efter skolkatalogerna , men som sagt var ju inte det de enklaste att hitta , jag fattar inte hur sakerna kan försvinna när man flyttar , så nu ska jag släpa med mig niklas dit ner nån dag så vi får röja upp där inne , ser ju ut som ett bombnedslag.
I allafall har jag fått mig ett gott skratt , herregud hur man såg ut när man gick i 7;an och 8;an , hittade tyvärr inte dom två sista , från nian och avslkutnings katalogen . Jag saknar verkligen många från den tiden , jag önskar att jag och Linda fortfarande gick i samma klass , man hinner ju inte träffas så mycket nu för tiden , inte lika mycket som jag vill i allafall, men det är alltid något i vägen , är det inte praktik , är det jobb , men så är det.
Nu kom  pappa helt plötsligt , ha ska börja med golvet . skriver mer senare
Hej!
Älskar dig Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback