Torsdag

Hej.
Igår vaknade jag av att jag hade så fruktansvärd hosta och halsvärk , och inte nog med det så drog mensvärken igång. Så jag ringde och sjukanmälde mig . Låg hemma hela dan och sov , sen kom älsklingen hem så vi lagade lite mat sen så låg vi på soffan hela kvällen .
Innan vi skulle gå och lägga oss började det göra svinont i örat , kunde knappt gapa. Så i morse när jag klev upp hade jag feber och ont i örat , ringde till vårdcentralen , berättade att jag knappt kunde tugga eller gapa , så då sa hon hade jag höll på att få öroninflammation så nu har jag åkt på det med , alltid ska det ju vara något .
Och i morgon kommer jag inte ens hinna till vårdcentralen för att få pencilin , men det känns som att jag vill ha något som hjälper , helst av allt just nu.
Jobbar dag i morgon eftersom jag bytte för att kunna vara inne på skolan i morgon kväll för att hjälpa dom andra med förberedningen av konferansen som vi ska ha till veckan . Så min dag börjar kl 07.00 i morgon , sen ska ja ta bussen hem vid 12-tiden för att hämta lite små saker , ska vara 13.00 på skolan . Sen när vi är klar där ska jag hem och packa , sen hämta elton och sedan raka vägen ut till Linda , ( ska sova med henne där i morgon sen sova hemma hos oss på lördag , eftersom Niklas och Joel kommer hem på lördag natt ) , så det känns inte som att det finns någon stans som jag kan klämma in vårdcentralen .
Idag är det 5 veckor tills Linda fyller år och 6 veckor för mig , så det börjar närma sig nu .
Längtar efter körkortet , när man kan ta bilen och fara själv utan att jag ska tvinga min älskling att åka på ikea tex , för det är ju inte direkt det bästa han vet precis, hi!
Nu blir det nog sömn för våran del , ska försöka vila mitt onda öra tills i morgon , hoppas ju att jag får sova någon timme i natt iallafall.
Gonatt!
Niklas Törnberg , mannen i mitt liv ;=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback