Måndag

Vart en skön söndag i går , klev upp vid 9 tiden ,sen var vi ute och gick med elton .
Gick till Niklas mamma , åt mat och fikade , sen for vi till härnösand där vi skulle lämna en massa saker till Niklas kusin . For hem till mamma o pappa  , pratade med dom en stund . Sen ville Linda att vi skulle komma ut till dom så vi for dit , jag och linda gick på macken tog elton med oss men han orkade inte gå tillbaka så niklas fick komma och hämta honom , jobbigt för en 16 veckors valp att gå jätte lång =) Var hemma hos dom ett tag , satt o pratade o tog det lungt . Sen for vi hem , tittade på film sen vart det sömn.
Gick hem idag från skolan för att ja inte mådde bra , har sovit precis hela dan och elton med , sen kom niklas hem från jobbet och nu har vi varit och handlat lite gott till Idol ikväll , har för mig att det var ikväll iallafall , hehe.
Så nu ska jag ta och göra en fas innan sjukhuset börjar på 3;An , har även min första körlektion på onsda , är lite nervös måste ja säga :P , Är även skolfoto på onsda , sen praktik på kvällen . Måste packa snart också , far ju till finland på Torsdag vi :D , längtar ska bli så kul.Bäst att sätta igång nu med fasen så ja hinner se sjukhuset och idol kl20.00. Det var iallafall sönda o måndag , hej!
Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback