Onsdag

Hej.
I går var vi på hundkurs för första gången , det gick hur bra som helst . Elton var jätte duktig och lyssnade faktiskt riktigt bra , det gick bättre än vi trodde.
Idag började jag kl12.40 åkte in på skolan en snabbis sen for jag och jenny till stan för att hälsa på vårat nya praktik ställe , skeppsbrokällarn . Kändes lite knepigt måste jag säga men jag vet inte riktigt varför . Så nästa onsdag börjar vi kl15.00 för att vi ska hinna gå igenom allt innan kvällen börjar , hoppas att det kommer gå bra .
Var på stan en stund , gick och träffade Linda sen gick vi och fikade , gick och handlade lite små saker bla en stickad tröja , en halsduk mm , sen gick jag och Jenny bort till Niklas jobb där vi väntade på att han skulle sluta så vi fick fara hem .
Ikväll har jag och älsklingen bara tagit det lungt , legat o myst i soffan och tittat på idol , ska nog gå och lägga mig nu niklas har redan lagt sig för han mådde inge bra , huvudvärk :S stackars min älskling.
I morrn börjar jag 8 så då blir det att kliva upp 7 , fyfan.
Godnatt!
Niklas , Elton <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback