Onsdag

image33

HALLOJ!
Har nyss gjort a-fasen , börjar gå frammåt , och det känns jätte bra . Har jobbat på frukosten i dag och ska göra det hela veckan , börjar halv åtta men är där typ vid sju för att jag åker med älsklingen in på morgonen , idag slutade jag vid halv 11 sen tog jag kvart över 11 bussen hem , så jag har varit hemma ett tag.Ska plocka undan lite här hemma innan Niklas kommer hem . Nu ligger Elton i soffan och sover , han kommer upp i soffan själv nu , vi som sa att han absolut inte fick vara i soffan men vi får skylla oss själva som tagit upp honom och gosat med han i soffan .
Gick i allafall jätte bra på hundkursen i går , han fick jätte mycket beröm .
Nästa vecka på onsdag är det fotografering på skolan , hade en jädrans tur att det precis vart på onsdan efterssom Jag och älsklingen far till finland på torsdag , och jag får ju inte missa min sista skol fotografering , har varit med på precis alla , haha! , fast iochförsig blir det ju en till , student fotograferingen :D Längtar som sjutton till studenten.Nä nu måste jag nog ta och göra någon nytta här hemma , gå ut med elton , ge han mat , städa och allt jag nu ska göra innan mitt hjärta kommer hem .
Niklas är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback