Onsdag

Eller snarare torsdag :P , kom hem från praktiken för typ en timme sen , hoppade in i duchen och packade det sista inför finlands resan , far i morgon . Gick bra på praktiken iallafall , hade ganska många bord , sen kom maja och väntade på mig och johan , gick ner till navet och så kom jonas , sen kom niklas syrra och hämtade oss efterssom hon var istan så slapp älsklingen komma in till stan .

Knäppte kort idag till skolkatalogen , fick sitta för första gången i mitt liv , vilket ja blev fruktansvärt sur för , det finns inge fulare att sitta på dom där korten , såg även ut som en mongolid , fult!
Nu ska ja kolla så att älsklingen har packat allt åt elton , han ska vara hos min mormor och morfar tills på lördag morgon men det går nog bra , han blir hur glad som helst när han märker att man är på väg dit , så det är nog inga problem .
Måste gå och kika i kylskåpet , är hungrig , hoppas det finns nå gott:P
hejdå!
Niklas , du är mitt allt , jag älskar dig <3

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback