Söndag

Helgen har varit kanon , bara tagit det lungt från fredag till söndag.

Fredag:Var hos mormor och morfar först och åt kräftor , sen for vi hem en snabbis sen ut till Linda och Joel , Niklas och Joel monterade ihop deras nya säng medans jag och Linda tittade på. Var där hela kvällen , och tog det lungt , for hem och såg på tv en stund se vart det sängen

Lördag:Var på ikea med pappa en sväng , köpte nya tallrikar . Sen for vi hem la oss i soffan och tog det lungt .
Senare kom Maja och Alex förbi och drack lite kaffe . For på kina sen med Linda och Joel , åt buffe . MUMS!
Sen for vi förbi Maja och Alex , satt och pratade med dom en stund sen for vi ut till söråker hem till Linda och Joel , Niklas , Joel försökte få i hop deras nya stolar så jag och linda gick och la oss i sängen , lyssnade på musik och bara myste .

Söndag:Klev upp vid nio när Elton väckte mig , gick och la mig för att sova en halvtimme till så jag ringde till linda och bedde hon ringa och väcka mig senare , men jag klev inte upp i allafall , klev upp vi halv 12 så då vart det stressigt , vi skulle till Härnösand på kalas hos Niklas kusin , var där ett tag och åt tårta , gott . Sen for vi hem och la oss i soffan , tittade på film sen somnade jag. Vaknade och gick på macken , sen kom Maja och alex förbi , drack lite kaffe och bara surrade . Så nu sitter  jag och pratar i telefon , ska snart slänga mig i duschen sen sova . Skola i morrn , hua!
Niklas , du är mitt allt , Elton <3
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback