Tisdag

Hej!
har varit en ganska stressig dag efterssom Jag och Maja kom på klockan halv tio i morse att vi skulle fara och klippa oss , ringde o beställde tid , jag fick halv elva och maja elva , skyndade oss på banken på att vi båda behövde göra några saker där , skyndade upp till bussen för att vi skulle hinna med den , när den väl kom så gick den bara till timrå så vi började gå för att inte missa alla lektioner vi hade , gick en liten bit sen ringde vi pappa , orkade inte gå längre ;P hehe , kom på skolan , slöade bara sen religion i 2 timmar sen hem , så nu väntar ja bara på att Niklas ska komma ut ur duschen så vi kan fara och äta på inez med Maja och Alex , sen ska jag maja och Linda på ljusparty ikväll hos niklas mamma , kul . Nä nu har ja inte tid med det här längre , ska äta mat :D
Bye! niklas <3
min nya frisyr iallafall



Hej igen!
Maja och Alex for nyss hem , har varit på ljusparty med Linda och Maja hemma hos Niklas mamma , köpte 3 olika dofter , vattenmelon , nånting med snö och vanilj , kommer lukta gott här hemma nu :D hehe .
Har körning i morrn bitti , tio i nio , gud vad nervös jag lär vara i morrn bitti när jag sätter mig i bilen och ska köra med någon helt ny , men just nu är ja inte nervös för 5öre. Har fotografering i morrn , sen har jag praktik i morrn kväll får se hur jag känner mig , halsen värker och jag känner mig helt slut i kroppen . Nä nu ska vi ut med elton sen blir det till att sova , skönt det ska bli , Godnatt!
Niklas , älskar dig mer än allt annat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback