Torsdag

En dag kvar på den här veckan . skönt . Praktiken började igår , gick faktiskt jätte bra , var inte överfullt med folk vilket var skönt efterssom det var första dagen . Men det som är jobbigt är att jag börjar klockan fyra och kommer hem vid tolv på kvällen , så när jag börjar slutar min älskling på sitt jobb , sen när jag slutar ligger han och sover . 
Sen är det praktik även på fredagar lika sent och det är ju då som man vill kunna hitta på något och umgås med dom andra , men inte då. Får se om vi fick någon tid att prova studentmössorna i morgon , det var ju nå pucko som hade glömt bort oss :P nä nu ska jag gå och duscha sen fixa mig . Hörs!
Älskar dig Niklas mer än allt annat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback