Fredag

Hej.
Idag har jag bara legat hemma o myst i soffan med min älskling. Vid tre tiden kom Joel hit och hämtade Niklas.Så i morgon kväll kommer min älskling hem.Konstigt att man kan sakna en person som man umgås med varje dag , men det är iallafall vad jag gjort sen han klev utanför dörren förut idag.Min lilla älskling.
Har nyss färgat håret på Evelina så nu sitter jag , evelina och Linda o surrar.
Linda sover här i natt , perfekt eftersom vi jobbar båda två i morgon och vi börjar samtidigt.så kl6 i morgon ringer väckar klockan och det är dags för jobb.Slutar dock vid elva så det blir ingen lång dag i morgon.Efter det blir det härnösand , sista gången på hundkursen i morgon.
Och i går vart jag erbjuden ett vikariat på scandic i en månad nu , super roligt med extra pengar vilket kan behövas i bland.Blir även en heltids tjänst där i sommar så det blir skoj,
Nu blir det mys med mina två älsklingar här sen sängdax.
Godnatt.
Niklas Törnberg

Fick förresten lite bilder från lasse stefanz förra helgen.

image277
image278
image279
image280
image281
image282
image283
image284
image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback