Fredag

Ja så var det fredag idag igen , tyvärr kan jag inte säga äntligen eftersom det inte spelar så stor roll för mig vilken dag det är när jag ändå jobbar hela helgen.
Ikväll ska vi iallafall ut och äta middag med Linda o Joel. Ska bli bjuden på middag , finns det någon som har så snälla vänner ? , fyfan dom är verkligen guld värda dom där två.Kommer bli en super mysig kväll.
Idag slutade jag 10.40 , for raka vägen in till niklas jobb , drack chocko milk med älsklingen , bytte bil med han sen for ja och hämtade Maja , köpte en isglass o myste i det vackra vädret.Skjutsade hem henne sen for ja hem , bjöd maria på lunch o såg våra bästa år.Efter det for vi bort till Maja o drack en kopp kaffe och nu sitter jag här igen.
Väntar på att älsklingen ska komma hem , kanske blir lite bus med Elton ute :D

Hejsvejs

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback