Måndag

Efter en händelserik helg är jag helt slutkörd.Ifredas drog vi på parken där lasse stefanz spelade.En riktigt skojjig kväll som fortsatte hemma hos maja med efterfest , bastande och en massa diskutioner , haha. Runt 5tiden började vi dra oss hemöver  , vart världens segaste prommis hem , med Jenny o Jerry.Kom hem 05.35 på morgonen då det blev raka vägen i säng.
På lördag morgon vart vi väckt vid tio när min pappa kom och hälsade på.Vart en super lugn dag . Senare vart det ikea med min kära solstråle Maria.
På kvällen vart det en myskvälll med en god middag.Gick o la oss tidigt för att jag skulle jobba i söndas.
Igår jobbade ja , började 05.30 och jobbade till 12. Åkte hem och myste med min älskling. Resten av dagen blev det middag hos mormor o morfar , fika hos niklas föräldrar som slutade med en mysig kväll.

Nu blir det en god lunch med mina vänner. Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback