Måndag

Nu har jag varit duktig , fick för mig att jag skulle dammsuga o plocka undan här hemma , så jag gjorde det sen fick jag för mig att jag skulle städa upp ute på ballkongen och ställa om möblerna . Så nu sitter jag bara här och väntar på att Niklas ska komma hem , han hjälper  sin syster att byta till sommar däck.
Idag har jag varit ledig ., följde med Linda till Malin , åkte på ikea o kikade lite och sen släppte dom av mig på Niklas jobb där jag fikade med honom innan vi for hem.

Fick se hanna o Fredriks lilla tjej idag också , (fast bara på bild) , underbart söt bäbis . Längtar tills jag får träffa henne när dom kommer hem.Man blir ju lite avis faktiskt , men barn får vänta för mig ett tag . Ska ju ut o resa o så innan lixom.
Nu kom älsklingen hem , tror jag ska koka lite kaffe o göra fika som vi kan mumsa i oss på ballkongen , det är ju så vackert väder ute och det är super varmt på ballkongen .

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback