Onsdag

Idag är det sista april , även kallat valborgsmässoafton.Ikväll blir det grillning o en massa mys med Linda o Joel.
Har iallafall nyss kommit hem från jobbet.Sitter o pratar med Hanna på msn , hon har skickat en massa bilder på lilla Julja.Hon är verkligen världens sötaste lilla bäbis . Huga , dom där små händerna o fötterna.Jag blir så sugen när jag ser bilderna , men som jag sagt flera gånger tidigare så får det vänta ett tag till iallafall.
Hoppas att vi snart får hälsa på.Dom bor ju som sagt inte så långt i från , bara rakt över vägen.Men vi väntar nog ett tag till , iallafall tills allt har börjat lägga sig lite.Förstår ju att alla i deras släkt vill se henne och att det blir superjobbigt med en massa folk där hemma hela tiden.Längtar så mycket tills jag får se henne .
Nu blir det en te kopp , en ostfralla och mormors underbart goda saft.
Är ju förresten superfint väder ute , man blir så otroligt lycklig , äntligen är sommarn på väg.

Niklas Törberg , mannen i mitt liv ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Emelie, det stavas julIa!!! :P

2008-05-05 @ 00:09:57
URL: http://naws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback