Söndag

GRATTIS TILL HANNA O FREDRIK SOM BLEV FÖRÄLDRAR IGÅR TILL EN LITEN JULJA :D

Äntligen , veckan är slut för min del och i morgon väntar en ledig dag . Jobbar på tisdag också sen praktik torsdag o fredag , har ju som sagt nationella på onsdag som helt flugit ur mitt huvuv , Maja påminde mig som tur var .
Och så är jag ledig nästa helg , längtar redan nu , kanske blir midda o utgång med Linda o Joel , skulle verkligen sitta fint.
Lugn o skön helg iallafall , i fredas for vi ut till Linda o Joel , grillade och hade mysigt.Igår blev det en kväll med Maja o Alex.
Och idag har vi varit på kalas , niklas morbror fyllde år så vi käkade tårta o en massa gott.Har förresten glömt att säga att jag fått mig en bil nu , kanske inte världens finaste men den duger , drar ju typ inget och det är bra för min ekonomi . Kommer iochför sig inte köra den speciellt mycket ,¨då niklas vill ha den till jobbet. Klagar dock inte för då får jag ju åka fin audi , världens skönaste bil att köra.
Var på ica för en liten stund sen och köpte varsin chips påse till mig och niklas , är ju inte som alla andra , tycker bara om less fat chipsen.Blev även en dricka och tre kexchoklad.Så nu ska jag mumsa på det och mysa i soffan.

Niklas Törnberg

Lite bilder ;
Niklas bil
 image288

image287

image219


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback