Söndag

 Är fortfarande helt slut efter fredagen då det vart utgång.Började med att grilla hemma hos jenny o Jerry med Maja , Alex , Byppa , Åhlund och niklas självklart. Dansade o hade skoj. Vid elva tiden begav vi oss in mot staden , träffade på några som tyvärr gjorde mig jävligt förbannad.Mer behöver jag inte tillägga för utom att jag vart bra less där ett tag. Var knök fullt överallt men vi bestämde oss att gå på bk där vi blev kvar resten av kvällen. Vid 2 tiden gick vi bort mot max där vi käkade och senare tog en taxi hem.
Igår sov vi typ hela dagen . låg bara hemma o slappade.
Idag har vi varit i birsta o storhandlat. Varit hos mattias o veronika o hälsat på och gosat med deras otroligt söta 5 månaders bäbis , vart bra sugen där ett tag , men nej tack jag väntar nog ett bra tag till iallafall.
Efter det for vi in till birsta en snabbis med Maja o alex sen middag hos mormor o morfar . Har även hunne med en fika hos Niklas mamma o pappa , skit go kaka som Maria bakat.Resten av kvällen har vi bara spenderat framför tv;n.

I morgon är jag ledig , skööönt . Jobbar tisdag , onsdag , fredag , lördag o söndag.Jobbig vecka .
Längtar som fan tills min lön kommer den 15;e + nästa vecka då jag förhoppningsvis får stipendiet , yes :D.
Får fasiken inte glömma att göra ett pass också , annars är det kört för min del eftersom vi åker till spaninen 25 maj.Sen är det inte långt kvar till stundenten , fan va jag längtar:D
Nu ska jag ut med elton sen sova.I morgon blir det bus med Maria älskling , och förhoppningsvis finns det besikting , annars kommer jag få körförbud om jag inte gör det innan onsdag och det vill jag ju inte.
Fan va ja babblar , godnatt.

Niklas , du gör livet värt att leva.Jag älskar dig så mkt.

image293

image292

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback