Tisdag

Nyss tryckt i mig lunch,idag var det köttbullar , mackaroner och brunsås.Har varit lite onyttig också , köpte mig en dricka och kitkat , mumsigt.
Ikväll är det hundkurs också , tänkte hinna med en sväng på dollar och donken innan.Igår kväll hängde vi med alex , Maja o Jeffe till elgiganten så Niklas kunde lämna in sin telefon också.For tillbaka till timrå där alex lämnade pengar sen åkte vi tillbaka till birsta där vi tog en fika på ikea.Efter det blev det en runda på birsta city.
Har hittat super fina mysbyxor som det står student 08 på , tror nästan att jag ska beställa ett par :D.
Ska fortsätta kika på student sidan , tror jag ska beställa en katalog så jag o maja kan beställa en massa .

Niklas T

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback