Tisdag

Efter att jag hade slutat jobba tog jag min lilla bil o for upp till mamma o pappa , men där fanns ingen . Så jag for hem och sminkade mig , så nu sitter jag här och ska snart klä på mig hade jag tänkt.Ska bort på skolan o käka tapas med klassen(spanska små rätter , vet inte hur det stavas men ändå.), även sundsvallstidning kommer vara där , kommer bli ett litet repotage ( hur det nu stavas ?) om oss i tidningen , om hur vi tjänade ihop pengar till spanien åså .

Har ju kommit på nu att det inte är speciellt lång tid kvar till studenten , endast 6 veckor.Och än har jag inte hittat någon klänning , är ju så himla svårt när tillomed Small sitter löst , får sy om hela klänningen innan det är klart.
Och snart bär det av till spanien också ., 24 maj åker vill till stockholm där flyget lyfter den 25e.Har inte ens gjort ett pass än så nu får jag ta tag i saker o ting , får göra det när lönen kommer.
Sen längtar jag  till september , då blir det guldkryssning , och förhoppningsvis hänger Linda o Joel med . Sen typ i oktober , november eller december blir det utlandet med Linda o Joel , vet inte var det blir än men längtar som bara den. Sist jag o Niklas var utomlands var 2004 när vi åkte med min mamma o pappa.Så nu vill man tillbaka igen.
Elton börjar bli lite rastlös nu o vill ut så det ska jag göra nu .
Hej.

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback