Tisdag

Hej.
Har nästan nyss kommit hem. For in en sväng till birsta förut och gick på ikea sen tog vi en fika , efter det var vi bara ute o tom åkte.Väl hemma tog vi med Elton ut på prommenad , han är fortfarande halt , vet inte om han fått någon torrspricka eller bara sträckt sig eftersom det inte är hela tiden.
Idag har jag jobbat , blir det även i morgon också , sen är jag ledig på torsdag.I morgon blir det nog grillning med Linda o Joel , sen får ví se vad som händer.
Tror jag ska göra lite te nu och bara mysa med älsklingen i soffan , är grannfejden nu. Man slutar ju aldrig att förvånas i allafall.Är så löjliga saker det handlar om i bland så man börjar ju fundera vad problemet är .

Ha en trevlig kväll.
Niklas Törnberg<3

Hittade en gammal bild på mig och hanna från 05.Hon har ju gått å blivit mamma å allt.Längtar tills man får se lilltjejen , har bara sett henne på bild , en urgullig liten tös.
Hoppas att allt går bra för henne och att de mår bra alla tre.

image294

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe snygg vi var ;D

2008-04-30 @ 11:42:05
Postat av: Emelie

Ja visst var vi :D

2008-04-30 @ 12:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback