Torsdag

Nyss kommit hem från tandläkaren, trodde jag skulle dö innan jag kom därifrån.
Igår var en såndär dag när man bara vill lägga sig under täcket och dra det över huvudet.Den här veckan har nog varit den jobbigaste i hela mitt liv, men samtidigt är jag stolt över mig själv och jag tror faktiskt att jag kommer lyckas den här gången.Med vad det säger jag inte föräns allt är klart.
Var även min första praktik dag igår på Scandic , gick prima och Johan erbjöd mig jobb hela sommarn.Har funderat och jag kommer nog säga ja.Ska jobba frukostar och då börjar man 05.30 - 12.00 , inte hela världen precis.Tror även att det skulle vara riktigt skoj , att verkligen få känna om det är det här jag vill jobba med ett bra tag till , som det känns nu är det blandade känslor.Vissa dagar är super roliga medans andra gör en grinfärdiga , men tyvärr är livet så, det har sina upp och nedgångar.Ska ta på mig så mycket jobb som möjligt i sommar , skulle vara superkul om resan blir av som vi planerat med Linda o Joel.
Nu blir det en kopp te och sedan middag hos niklas föräldrar , LAX :D MUMMA!

Niklas o Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback