Torsdag

Veckan börjar närma sig sitt slut , känns helt underbart.
Ikväll har jag och Niklas bakat bullar , dom vart verkligen supergoda om jag får säga det själv :D.Så ikväll har Bert(niklaspappa) varit här o mumsat isig + maja o alex , tror dom tyckte att dom var lika goda som jag vi tyckte.Tyvärr vart det för mycket av det goda så nu har jag svin ont i magen.
Imorgon har jag praktik , och ihelgen är min lediga helg :D , äntligen.
Och sen på kvällen blir det grillning hos Jenny o Jerry med lite folk sen kanske det blir krogen för det skulle vara skit kul.
Snart dags för sömn , är så synd att dagarna bara rusar förbi , känns precis som om man bara hinner komma hem så ska man sova och det är dags för en ny dag igen.Så jobbigt.

Godnatt.
Niklas <3

Super gammal bild  från 2004.
image290

Snart ett år sedan denna lilla prick försvann från våra liv.Kan inte förstå att tiden gått så fort.
Så otroligt fin han var lillhjärtat.
image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback