Fredag

Har inte gjort många knop idag . Vaknade vid 11 , käkade frukost och tog en prommenad med Elton.
Låg å slöa i soffan tills klockan var 14 , for till jenny o jerry och senare till birsta på elgiganten.
Så nu väntar vi bara på att Jenny o Jerry ska komma hit så ska vi käka skräp mat.
Blir bara lugnt i kväll , känner mig helt slut och har inte så mycket lust till något.

Iallafall så pratade jag med Raz för en stund sen , så på måndag ska vi (frukosten) fika på scandic kl 12. Ska bli så kul att få träffa sofie o raz för det var ett tag sen.Tänkte även hinna med att söka lite jobb på måndag för jag behöver verkligen ett nu.
Nu ska jag slänga mig i soffan o mysa med älsklingen.
Trevlig helg!

Tre älsklingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback