Gäsp..

försöker att hålla ögonen öppna men snart går det inte längre så jag funderar på att gå o lägga mig , ja jag vet att kl är 22.15 på en lördag.Har iallafall jobbat idag och så blir även fallet i morgon , börjar 06.30 och slutar vid 12 halv ett kanske.
Var hos mormor o morfar förut , åt skitgod mat och hade trevligt. Min morfar fyller år idag så GRATTIS TILL MORFAR!
Efter det for vi hem en snabbis sen till Maja o alex , vart inte där så värst länge och nu sitter vi bara hemma o myser .
Föresten så gick det kanon igår :) , hade ju inte behövt vara nervös för 5öre. Så mycket som kommer bli annolunda nu och det kommer bli super bra :) berättar mer om det nån annan gång :P

Nu ska jag bädda ner mig själv i våran obäddade säng , förhoppningsvis finns det någon liten filur som vill mysa med mig ;)

Jag älskar dig gubben!

www.mlibergstroem.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback