Jag blir så less

så himla typiskt , när man väl får mkt pengar en månad , ja men självklart ska ju alla dyra räkningar komma just den här månaden.Både skatten på min och niklas bil har kommit , känns ju inte allt för kul att betala kan jag säga.
Nått annat som var lite bättre var iallafall att vi bara behövde betala halva internet räkningen , tur för henne det .
Man vill ju som sagt inte betala för en hel månad när internet funkar 1,5 vecka.

Var o handlade med pappa förut , efter det for vi hem till mig o käka pizza o tog en kopp kaffe.
Efter våra bästa år blev det en sväng på banken för att jag skulle fixa mitt nya kort jag fick idag , så nu räknas jag inte som ungdom längre utan vuxen , haha vad dumt det låter .
Sen ringde Linda så vi for på macken o skulle köpa glass , blev dricka istället. Så pratade med henne en stund.
Och nu så sitter jag somvanligt framför den här dumburken , håller på att bli tokig på den bara så nu vill vi ha tillbaka våran bärbara.
Måste plocka undan lite här hemma innan babe kommer hem .

Hejhej!

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback