Lasse stefanz

i morse när jag vaknade hade jag telefonen i handen , förstog inte varför men när jag tittade lite närmare såg jag att Linda var i telefon , jag måste trott att det var väckarn som ringde men istället var det Linda. Detta gjorde så att dagen började bra , för hur roligt är det inte att höra sin bästa väns röst kl 7 på morgon ? :D

Har iallafall nästan nyss kommit hem , for ut till Linda med Jenny. Har fikat med Lindas farmor o hennes karl. Sen när hon hörde att vi skulle på lasse stefanz i december i hudik skulle hon pråmt ( stavning?) ha hennes karl att lära oss dansa , så himla roligt när man väl kan. Lindas farmor är en utav dom snällaste jag träffat , så himla mysig.
Nä nu måste ja skynda mig att göra mat medans Niklas betalar alla roliga räkningar , önskar att man slapp sånt o bara kunde ha pengarna till en massa skoj :D
Hare bra !


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe :)

2008-08-28 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback