Lördag

fan va fort veckorna går , känns som att man knappt hinner med sig. Iallafall så har veckan var riktigt mysig .
Ionsdags (tror ja) var vi först o spelade minigolf och efter det  tog jag o jenny bilen och for runt medans grabbarna (niklas , byppa  o Jerry) bastade uppe hos jerrys föräldrar.Jag o Jenny satt vid sjön i krigsbyn i 2 timmar , lyssnade på musik o pratade gammla minnen.När grabbarna var klar for vi in till stan , käkade o for hem.

Torsdag , såg nästan ut som dan innan , niklas , joel , byppa o jerry bastade medans jag , Linda o Jenny for runt överallt tills vi tillslut tröttnade o for hem till Linda o Joel där vi såg film .

Fredagen började med att Linda ringde o väckte oss , dom ville ha oss med till stan när joel skulle hämta sin nya motorcykel , o fyfan vad avundsjuk ja är , tror alla andra är det med. Den är riktigt jävla snygg , o fort går den med , hehe :P . Ska fråga joel om man kanske får åka med någon gång , blinka lite med hundögonen , hehe.
Efter det så for jag , Niklas , Linda o Martin hem till oss.Bestämde att vi skulle käka middag på idyllen , bokade bord kl18
 för 8p , jag  , niklas , Linda , Joel,Jenny , Jerry , Martin o Markus . Hade det riktigt trevligt o buffen var fakitkst ganska god , vissa saker smakade urk men det gjorde inte så mkt , det fanns ju annat att äta .
Senare på kvällen for vi till markus o kika på film och lite senare ut på holmö brygga , inte så värst mkt folk men dom hade bra musik :P. Efter en stund for vi tillbaka till markus där vi blev kvar till runt 2.
Så idag vakande vi inte förän vid tolv när hjärtat (linda) ringde o väckte oss så då var det bara att kliva upp.
Och ikväll blir det en sväng till timrå land , får se vad dom har att erbjuda .
Nu ska ja vila en stund o sen ringa jenny :)

Hej!

Jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback