Måndag

Idag började älsklingen sin första jobb dag efter semestern.Känns så himla tomt här hemma nu när inte han är här.
Nä jag måste hitta något jobb snart för jag orkar inte gå hemma o pengar det behövs ju .
Har iallafall sökt ett jobb , får se hur det går med den saken , inte för att jag förväntar mig något för det är ju knappast bara jag som sökt det :P .

Igår kväll såg vi jiddra inte med zohan , ganska rolig film faktiskt. Men det enda var att jag o Maja tyckte att den blev för långdragen.Bakade även sockerkaka o den blev riktigt smarrig.
Så får se vad vi hittar på ikväll , Ska ringa Maja sen o höra med dom vad dom ska göra.

Oj , gud vad klockan har dragit iväg. Vid halv 12 ska jag brumma in mot scandic o träffa alla goa tjejer o käka tårta.

Ha en fortsatt trevlig dag , även fast det regnar.

Du är min dag , mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback