Panik

var nyss ute med elton , påväg mot lägdan som är kål svart får jag syn på 3 st vad jag tror är människor sittandes på backen eller djur som stirrar på mig. Känner hur paniken bara rusar genom kroppen och hur kroppen börjar darra av rädsla ,  snabbt drar jag med mig elton ut på  vägen , går med han en snabb sväng , skyndar mig in till Niklas för att berätta då han säger
- men snälla älskling det är tre stora koner som står där
irriterat frågar jag
- vem fan är så jävla dum och ställer dom mitt i vägen
Niklas
- för att dom grävt ett stort hål där

Fyfan , jag som blev så rädd så jag trodde att jag skulle svimma , och så är det bara 3 dumma jävla koner , haha fyfan vad lättskrämd man får vara.

Har iallafall tagit över bärbara nu , älsklingen har lagt sig så nu är det min tur :P . Annars sitter jag vid den andra dumburken och han vid den här.
Snart börjar SATC , som jag längtat sen i torsdas.
Hare bra !


Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback