Paus mitt i allt

Håller på att städa men har inte kommit så värst långt. Började  med dammvippan igår men då ringde linda så jag for ut till henne . Så i morse när jag skulle börja städa ringde hon och ville  att jag skulle komma ut , åker ju hellre till min älskling än att städa.
Så för en liten stund sen kom jag hem. Är igång nu igen med städningen men har bara plockat undan än så länge i köket , hallen o tvrummet , bara sovrummet kvar innan jag kan dra framm dammsugarn .
Men vart så trött så jag tog en paus mitt iallt , är ingen brådska ändå för Niklas kommer inte hem förän om en timme och tills dess är jag klar.
Efter Niklas jobb ska vi en sväng på dollar med Linda o Joel , för er som inte varit på dollar i kramfors är detta ett måste , har jätte mycket billga saker där.
Nepp , dags att dra mig tillbaka till städningen .


Ni är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback