Tisdag

Inte precis min dag idag eller. Vaknade med världens mensvärk i morse , höll till och med på att svimma där ett tag.
Gick o la mig igen o vaknade vid 12 , gick bort en sväng på ica där jag träffade Hanna o Julia och sen hem för att se våra bästa år.
Ja och efter programmet händer nästa grej. Skulle ta ner ett linne från garderoben så jag ställde mig på en stol och tappade ballansen , fastnade med ringen i skåp grejjen där luckan ska låsas fast .Hängde där i ringen och det kändes som om mitt finger skulle lossna ,  fick tillslut lös fingret o ringen  och ramlade ner på golvet. Slutade med att jag hade världens sår på ringfingret på höger hand , så svullet att ja inte ens kan snurra på ringen som jag har där , ett skrubbsår på sidan av magen och likaså på foten.
Jag ville bara skrika , gjorde så inihelvetes ont.

Har iallafall precis duschat , så nu väntar jag bara på att Niklas ska komma hem. Lovade honom att jag skulle städa här hemma men efter min helt värdelösa dag vägrar jag dra fram dammsugarn.
Tänker inte laga någon mat heller för då händer vell nästa sak så idag tänker jag bjuda älsklingen på skräp mat.

Känns som att den här dagen inte kan bli mer värdelös än vad den redan är , fast man vet ju aldrig , man slutar ju som sagt aldrig att förvånas.

hörs.

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback