we dont celebrate sundays

Gud vad helgerna går fort , så tråkigt. Iallafall så var vi hos mormor o morfar i fredas o käkade surströmming ( å ja jag tycker om det , så fråga inte) . Efter det så for vi bara hem .
Och igår åt vi skit go middag hos mamma o pappa bestående av fläskfile coslow ( fråga mig inte hur det stavas) , drack en massa öl eller piper som min pappa säger . Lyssnade på en massa gamm musik o dansade . Innan hemgång beställde pappa hem en familjepizza , fick bara i mig en pytteliten bit . Påväg hem följde vi med jenny hem till dom där jerry , glenn o åhlund förfestade.Blev inte där allt för länge utan vi gick hem o slängde oss i säng.

Och idag har vi varit på middag hos mormor o morfar. Har även hunnit med att fixa lite på min bil så nu är den super fin igen , så till veckan åker den förhoppningsvis ut på blocket , får se för jag känner mig så klyven angående det här , jag trivs så himla bra med bilen och den går skit bra , men å andra sidan funkar det inte när man har hund , visst niklas har kombi men det är ju inte alltid han är hemma när jag ska någon stans.
Hann följa med jenny till birsta också där emellan , skulle köpa en koppling till kranen o diskmaskin , gick först på biltema men bruden där fattade ju inte ens vad en koppling var , byt jobb säger ja bara.
For vidare till rusta där dom hade köpt maskinen , nä men där hade dom aldrig haft nå sånna saker , gud vilka puckon.
När vi inte hittade sakerna där for vi upp på silvan o frågade , tog vell kanske en halvtimme att förklara för denna tröga människa vad det var vi skulle ha , han fick iallafall ringa en annan kille men han bara skrattade , han fattade tydligen inte heller. Men herregud vad är det som är så svårt att förstå , en jävla koppling som man skruvar på kran som senare fästs i slangen till diskmaskinen. Slutade iallafall med att vi fick åka därifrån utan grejjer , jävla fårskallar.

I morgon vette fan vad som händer , lär nog bli en mysvecka och på torsdag bär det av till finland , förhoppningsvis iallfall , niklas smarta chef har kommit på nu att han kanske inte får ledigt , idiot!
Mumsa godis o dricka dricka så slutar den här kvällen med illamående.
Godnatt
Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback