Without somebody nothing ain't worth a dime

Nyss pussat älsklingen godnatt. Varje gång jag tittar på honom förstår jag hur lyckigt lottad jag är som har en sån underbar pojkvän. Och jag älskar honom bara mer o mer för varje dag som går.
Iallafall så börjar snart SATC , så då sitter man som fastklistrad framför tvn.
Vart en fika i birsta förut men eftersom IKEA restaurangen stängde 20 minuter tidigare köpte vi kaffe o bulla nere i korv baren , var minst lika gott det också.Vart inga inköp för min del men Maja handlade upp allt på alla butiker tror jag så synd för er som hade tänkt åka dit i morgon, hehe närå men det blev en del för henne i allafall :)
I morgon är det tvättstuga som gäller , har sörberges största tvättkorg just nu och bara jag kollar på det blir ja illamående , jag hatar verkligen att först sortera , sen slänga in i maskin , hänga upp , plocka ner , och slutligen plocka in i skåpen . Blir absolut ingen strykning efter mina tvättningar det är jag alldeles för lat för och kläderna är aldrig skrynkliga ändå så det känns bara onödigt med tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback