2008

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 Tog körkort , studenten och skaffade jobb.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

 haha , nä det kan jag inte påstå


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    
Var många söta bäbisar som kom till världen i år bla Julia , Aaron och Odin


4. Dog någon som stod dig nära?
Nä , vilken jäkla tur

5. Vilka länder besökte du?
Spanien - san sebastian med klassen


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nä , kan inte komma på något

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Körkortet 30/1 ,
spanien resan , kommer inte ihåg datum
Studenten 12/6 tror ja


8. Vad var din största framgång 2008?
Jobbet o körkortet


9. Största misstaget?
 
hm , bra fråga


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk

11. Bästa köpet?
Min bil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Japp :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
girls just wanna have fun

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jadu

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag är nöjd

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
haha , vet precis vad


18. Hur tillbringar du nyår?
Hemma


19. Blev du kär i år?

Jag var kär redan men blev mer kär  ;)


20. Favoritprogram på TV?

Våra bästa år , Färjan haha , desperate housewifes mm


21. Bästa boken du läste?
Körkortsboken är den enda boken och den tog mig till körkortet så ja det är nog den bästa boken , haha.

22. Största musikaliska upptäckten?
 
hm

23. Något du önskade dig och fick?
En bil


24. Något du önskade dig men inte fick?

Kommer inte på något


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Festade hemma hos jerry och parken efter det

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä det har jag svårt att tro


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

normal ?

28. Vad fick dig att må bra?
Familjen , Niklas , elton och vännerna


29. Vem saknade du?
Farfar


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

Träffade många roliga människor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback