3e advent

Helgen är återigen över , fy vad fort de går. Igår var vi upp till mamma o pappa o käkade middag. For vidare till ljustorp för niklas ville se om Mattias var hemma , vilket han inte var.  Så vi tog en åktur med bilen innan vi senare for hem. Kikade på tv och bara hade det mysigt.
Vid tio i morse klev vi upp . Fikade med tända ljus , alltid lika mysigt. Kom hem för en stund sen från brunne , lina och lilla odin , huga vilken liten plutt. Man kunde knappt sluta titta på han , så liten o söt.
Just nu  fixar älsklingen ute på ballkongen med slingor o grejer , kommer bli riktigt fint. Ska försöka tvinga han att sätta upp den fina som vi köpte förra året .
När han är klar med det ska vi till birsta o handla hem lite mat. Ica är helt otroliga på priser , fyfan vad dyrt det blir när man bara handlar nån liten skit sak . Och nu när ändå bränslet är så billigt så skadar det ju inte att handla på willys direkt. Plus att man får mkt mer för pengarna där än på ica sörberge.

Jag orkar inte sitta upp längre , mensvärken tar kål på mig . Ändå gav brunne mig en ipren.
Vi hörs kanske senare !
Hej!




Just nu är det väldigt dåligt med bilder i bloggen. Detta pga att våran nuvarande digitalkamera suger fett. Blir inte nå bra kort alls och den slukar batteri som jag vet inte vad. Men efter jul blir det förhoppningsvis en ny kamera , det är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 22:04:06
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback