En riktig kanonkväll

Godmorgon Sverige!
Jag och Maja har nästan nyss tryckt i oss en supergod frukost , kaffe , ägg , juice o mackor. Och nu står maja och fryser arslet av sig ute på julskyltningen , stackarn skulle sälja strumpor där idag.

Kvällen igår vart en kanon kväll. Fyfan vad kul vi hade. Vi började med att gå på fest hos jerry. Där hade vi riktigt trevligt så vi tänkte först stanna där men vi gick bort mot parken. Var tänkt att jag , maja , Linda , Jenny o Byppa skulle på parken men tillslut hängde hela festen på. På parken var det ganska dött med folk men inne i puben dansade vi och hade riktigt skoj. Min kära vänner jenny , linda o Maja grattade mig på scen och spelade en låt för mig . Dom är bara för gulliga.
Vid 1tiden gick vi bort på efterfest . Linda passade på att laga köttbullar o mos , riktigt gott!
Efter vickningen gick jag , maja , Linda o byppa hem hit till mig(oss) . Satt o surrade sen kom joel och hämtade byppa o Linda.
Gick på en runda med elton sen hoppade jag o maja ner i sängen. Låg och surra om allt mellan himmel o jord. Vi somnade vid 3 och vid 4 ringde älsklingen. Han lät så himla nedstämd så jag vart rädd där ett tag och trodde nästan något hade hänt. Men problemet var bara att han saknade mig , lillgubben.
Tack för en skitrolig kväll allesammans!. Mängder av bilder finns så det dyker nog upp senare ikväll!

Ikväll kommer älsklingen hem , vad skönt det ska bli. Det blir så himla tomt här hemma när han är borta. Men ska städa och göra fint här hemma innan han kommer hem.
Konstigt också hur man kan sakna en person så mkt. Han har ju trots allt bara varit borta sen i går morse men saknaden är ju stor ändå.  Min älskling. Det går inte att beskriva med ord hur mycket han betyder och hur mycket jag älskar han . Han är världens underbaraste människa och jag är så lycklig att han är min :D

upd..
Glömde ju bort å skriva att min kära svärmor hade köpt princess tårta igår och satt i 19 ljus. Är hon inte bara för underbar! . Hon betyder så mycket för mig :) Puss på dig ;)

Niklas <3


Kommentarer
Postat av: Byppa

mm riktigt roligt :D tack tack

2008-12-07 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback