Dagens klädsel

Förlåt för dålig uppdatering .Men det har varit fullt  upp idag. Har inte varit hemma på hela dan utan nu först klev vi innan för dörren.
 Jag lovade ju att visa vad jag hade på mig idag. Och efter många om o men hittade jag batterin. Men dessvärre är kameran störd men jag bjuder på några halvtaskiga bilder ändå.

Dagens
Lång kofta med guldiga knappar - cubus , endast 149:-
Stuprörsjeans- gina. Fyndade dom i somras på rean för 199:-
Lila långt linne- gina. 49:- på rean

______________________________________________________________________________________

Sådär , första outfiten gjord. Inte världs roligaste men ändå.
Nu tänkte jag sätta på lite kaffe o bänka mig framför tvn i sovrummet . Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lexie

fin outfit :)

2008-12-28 @ 18:32:45
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback