GRATTIS KEVIN

vart så glad när han vann så jag bara skrek rakt ut. Har inte tittat super flitigt på idol den här sässongen men kevin har ändå varit min favorit. Så bra att han vann!

Det är så fint ute nu . Så vackert med all snö , och roligt om inte annat. Det enda niklas gör nu är och leker ute i snön med skotern medans jag sitter här :P hehe. Närå jag har ändå slutat åka med han för han kör som en dåre vissa gånger så linda o jag hänger i hop om vintrarna vi , haha.
Igårkväll vart det lussebak för min del här hemma. Stog i köket till kl 22 igår. Men bullarna blev kanongoda men en aning stora kanske.Till middag gjorde jag bakpära och rostbiff röra , mums!

Nä nu ska jag invänta niklas , sen ska vi fara iväg på en liten tripp ;) (med bilen alltså :p )hihi.
Ha en kanon lördag. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback