Jag hatar att vara själv!

Det går bra en timme men sen får jag panik. Jag verkligen hatar att vara själv.Så jäkla tråkigt när niklas inte är hemma .
Jag vet ju allvarligt talat inte vad jag ska sysselsätta mig med. Städa känner jag inte för just nu och datorn har jag suttit vid i 2 timmar så det är svintråkigt. Jag orkar inte göra nått men samtidigt måste jag innan jag blir tokig. Inga bilar har vi hemma heller , niklas tog ena på jobbet och den andra har pappa. Så åka nånstans det kan ja ju glömma direkt för jag vägrar gå upp till fagga o hämta bilen i det här vädret.

Nä det är bara tråkigt att vara hemma själv!
Jag ger upp datorn nu ett tag för jag orkar inte sitta här å gokka!
HEJ!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du hade en trevlig kväll/natt på parken eller var ni åkte nu då. Vi ses någon dag tjejen

2008-12-07 @ 01:27:25
URL: http://vampyrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback