Om 3 dagar

blir jag 1 år äldre. Snacka om att tiden har gått fort. Tyckte det var förra veckan jag fyllde 18 .
Så på fredag ska jag och älsklingen ut o äta middag för att fira min födelsedag , ska bli riktigt mysigt bara han o jag. På lördag förmiddag åker Niklas till finland med jobbet sitt så då blir det en ute kväll med Maja och därefter får jag sängsällskap av henne. Kan nog blien riktig kanonkväll. Får se om Linda o Jenny hänger med också men det visar sig .

Så på måndag kommer min familj och niklas familj hit på kalas , ville vänta tills då när Niklas också är hemma.
Torsdag i morgon redan , det känns som om veckorna bara är några futtiga timmar .

Ikväll har jenny varit förbi på en kopp och så gick vi bort till bettan en sväng där Jenny(niklas syster) var . Passade på att beställa doftljus. 6 persika vanilj och 6 mullbär , dom luktar ju så underbart gott dom flesta och det gör verkligen dom här två sorterna.

Måste säga grattis till brunne o Lina som fick en liten pöjk i går natt , STORT GRATTIS!
Nä , dax att dricka upp kaffet , surra med Maja och springa ut en sväng innan det är godnatt.
Vi hörs!

Niklas <3

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS GUMMAN <3

2008-12-06 @ 00:37:48
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/
Postat av: Byppa

Jag har skaffat blogg, läs!

2008-12-06 @ 01:38:07
URL: http://byppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback