Panik!

Hallå .
Nästan nyss hemkommna från minsta systerns julshow. Har som sagt inga bilder att bjuda på därifrån eftersom vi är så gott som kameralös.
Efter showen bjöds det på fika. Står i kön med min andra syster som helt plötsligt säger att hon känner sig konstig och yr. Jag ger henne min saft så hon får i sig något men bara några meter bort ser jag hur hon börjar vingla. Jag skyndar mig bort till henne samtidigt som jag hinner få tag i henne säckar hon i hop i mina armar . Jag fick värdens panik. Samtidigt som jag hade henne hängandes i ena armen hade jag min bricka i andra. Skriker på mamma och en massa folk kommer dit. Lägger ner henne på golvet och sliter av henne halsduken. Jag hade hjärtat i halsgropen kan jag säga. Efter en liten stund vaknar hon till så jag hjälper henne upp , hon är genast pigg . Väldigt konstigt.
Efteråt skakade jag som en dåre. Jag vart så fruktansvärt rädd. Usch.
Tur att allt gick bra och tur att jag hann få tag i henne så hon inte slog huvudet rakt i elementet.
Tur i oturen kan man nog säga.

Jobbet gick bra idag , skönt det var att jobba. Jag trivs så himla bra där så det är inte sant. Jag  gruvar mig aldrig för att gå dit. Man har så jäkla roligt och tiden går supersnabbt.
2 dagar kvar av veckan , och om exakt 1 v är det julafton.

Guud , vi är inte ens klar med julklapparna än. Inte för att det var något nytt för det är samma visa varje år även fast vi säger att vi inte ska köpa i sista sekund så blir det aldrig någon ändring.

Men vi har ju helgen att fixa klart allt , då åker även julgranen upp. Då blir det riktigt julstämning.


Gud vad jag pladdrar , dags att bädda ner sig i sängen och sussa sött . I morgon är en ny dag med nya tag.

Sov så gott!


Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback