Se upp för dårarna

Ojoj vilken dag. Jenny kom hit o hämtade mig förut. Skulle in till birsta men det var bara att glömma , smockat med folk o köer överallt. Så vi for mot stan istället , på den lilla biten höll vi på att krocka två gånger. Väl inne i stan for vi bort på max, å herregud vad folk det var. I över en timme stog vi inne på max i kö.Medans vi stog i kö kollade kärringen bakom mig ner i min uringning ett antal gånger , äckel! . Iallafall höll vi på  att ge upp där ett tag men vi kämpade oss fram o tillslut fick vi äntligen maten.
Så nu är jag göra lös igen , vette fan vad jag ska hitta på tills niklas kommer hem vilket inte lär bli än på ett tag.
Ska nog dammsuga lite , bädda sängen o plocka i o ur diskmaskinen. Finns ju lite att göra iallfall men inte något jag har lust med egentligen.

Vi hörs kanske senare! Hare bra!


Haha bild från guldkryssningen i september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback