Vinter ute :D

Hej!

Vad fort veckorna går , redan onsdag idag. Inte världens roligaste onsdag precis , har tvätt tid till kl 22 och så är både jag och niklas lite krassliga. Men det går nog bra.
I morgon efter jobbet tänkte vi försöka handla klart alla julklappar , eller ja dom flesta i alla fall för jag har ingen lust att flänga runt i birsta den 23 , aldrig i livet.
Hade mitt födelsedagskalas igår , hehe vad roligt det låter. Bjöd på chokladpudding , grädde o bananer + en massa annat gott också. Fick så mycket fina o bra presenter , bla soda stream (vet dock inte hur det stavas :P) , pengar , presentkort gina tricot och guldfynd , tomtar , servettställ , sminkväska mm . Fick presenter i lördas av Linda gumman också , mjukis byxor , en skit fin stor ljuslykta och en marilyn monroe tavla , säkert fel stavat men skit samma.
Tack så mkt allihopa :D
Om en stund kommer jenny hit , hon smsade nyss o frågade om hon fick komma med presenten , hehe självklart ;) och en massa fika finns det ju som måste ätas upp .

Gud va mycket snö det har kommit , vad kul med riktig vinter . Mycke snö o kallt . Ska det va så ska det va. Hoppas på mer snö och att allt får ligga kvar åtminstone till efter jul :D
 
Ihelgen blir det nog lugnt . Har ju varit ut nu två helger på rad , men inte klagar jag för det eller. I lördags var ju bara sjukt kul ;) . Är lite sugen på ett sätt att gå ut , men nää. Det får bli en myshelg istället med lucia fika på lördag morgon :) Mys!

Nu ni ska jag koka kaffe , fixa fika och sen springa ner till tvättstugan en snabbis för att sedan invänta besöket, hehe.
Hare bra !
Ja just det , jag lovade er bilder från lördan men eftersom Linda inte har någon kabel till kameran och majas bilder har jag inte fått än så får ni vänta ett tag till . Ska försöka tjata till mig dom , hihi.


Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback