Yes man

Igår var vi på bio med Maja , alex , jeffe o simon. Såg yes man och den rekomenderas , Jag o maja tillomed skrattade åt saker som andra inte tyckte var roliga , dålig humor eller vad ? . Skit bra film iallafall , se den!.

Iallafall så har jag precis lagt mig i sängen . Myst ner oss i dom nya sängkläderna som vi fick i julklapp , datorn fick även följa med. Tvn som vi slogs för i morse kl 8 på elgiganten är uppackad och pryder byrån så fint. Gud vad skönt det känns med ny tv. Och i sovrummet framför allt. Det fick bli en 32tums samsung och nu märker vi att det duger gott o väl i ett sovrum då vi ligger ca 3 m från tvn.

Bjuder på en nytagen bild på bäbisen för en stund sen. Tog bilder med gamla kameran för idag har vi inte haft tid att titta på någon ny då jag och linda varit på bista city + bauhaus i 2 timmar.
God fortsättning!








Kommentarer
Postat av: Liene

Så kul att du såg den:D alla verkar tycka att den är kul.

2008-12-27 @ 10:50:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback