040221

21/2-
I morgon har jag och Niklas varit tillsammans i 4 år + förlovad i 1 år.Jag kommer ihåg allt så väl precis som om det var igår.Den 19/2-04 träffades vi för första gången i verkligheten , jag kommer aldrig glömma den dagen , eller hur han såg ut.Han hade på sig sina varsel kläder (på den tiden gick han fordon), skrikande gulfärg . Den torsdagen hade jag praktik på Vero Moda . Niklas hade med sig Byppa för han vågade inte komma själv , vi satt på bänken utanför , hade nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv.
Senare på kvällen skickade han ett sms och ville att ja skulle komma och hälsa på , tog med mig Sandra feg som ja var . Vi lyssnade på musik o bara pratade . På fredan åkte jag dit själv , vi såg på bruce den alsmäktige och kysstes för första gången.På lördagen den 21/2 såg vi bara på film och myste , vem visste att det skulle bli första dagen på ett långt och underbart förhållande.
Tiden har gått så otroligt fort , men under den här tiden har vi upplevt mycket tillsammans . Bla åkte vi till canarie öarna och firade våran första jul och nyår tillsammans, Varit till Gävle med Brunne o Lelle , året efter med Jenny o Jerry. Både jag och Niklas har tagit körkort . Vänner har kommit o gått (dom som inte kunnat acceptera våran kärlek) .Vi flyttade ihop och skaffade hund , samma år förlovade vi oss mm.
Jag är så glad som träffade Niklas för han är verkligen världens underbaraste person , och därför älskar jag honom så mycket som ja gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback