En lista till

Vad heter du? Emelie Bergström
I mellannamn då? Ann, Amanda
Vart bor du? Sörberge
Trivs du där? Finns inge bättre
Brukar du läsa horoskop? Jorå
Har du körkort? JAA :D:D
Äger du några converseskor? nej det tror jag inte
Favoritdjur? våran Elton
Vad spenderar du dina pengar på? haha, allt som man kan spendera pengar på typ , men har faktiskt bättrat mig.
Senaste konserten? Gyllene Tider
Festar du mycket? nja , inte jätte ofta om vi säger så.
Sprit, cider, vin eller öl? Lika gott alltihopa
Brukar du bli för full? haha jorå det händer.
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? Klart jag kan
Har du varit med i scouterna? nej
Bläck eller blyerts? båda
Mc donald's eller burger king? Burgerking=BLÄÄ
Är du allergisk mot något? träden på våren
Äger du ett busskort? jorå
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Dricker inte mjölk , vidrigaste som finns vill ja lova.
Vad åt du till frukost? gick till mormor o morfar och fick kaffe , smörgås , juice mm.
Hur ser du ut idag? fula byxor och ett linne , strulig som fan i håret.Beror på att jag har tvättstuga.
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv? Ta Studenten och skaffa mig ett jobb
Vad såg du senast på tv? Ett program med gordon ramsey(hur det nu stavas)
Hur svarar du i mobilen? antingen, " ja eller bara hej eller hallå"
Vem ringde du senast? Niklas
Vad sa den du ringde? mycket
Antal timmar sömn inatt? 9 timmar
Sov du ensam? nej för det gör jag aldrig
Brukar du snusa? nej , men har vell tagit nån ibland.
Vad innehåller din favoritnattmacka?  räkor :D mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback