Fredag

Idag fyller min kära lilla syster Mikaela 10 år , vad tiden har gått fort , tyckte inte det var länge sen hon var en liten bäbis.
Som synd är ska jag jobba kvällen men ska försöka smita tidigare för att kunna åka hem till mamma o pappa.
Mormor och morfar var här alldeles nyss med en jätte fin kruka o blomma , passar perfekt till mitt nya kök .
Igår fick jag i uppdrag av Mikaela att baka tårtan som jag hade när jag fyllde år , hon vart verkligen förtjust i den , och hoppas att jag hinner få mig en liten bit jag med innan den är slut.
Igår efter att jag hade slutat ( jobbade frukosten) komJenny bort till skeppsbro vid två,sen gick vi bort till Niklas jobb och hämtade bilen.Skjutsade Jenny till sitt jobb sen tog jag en sväng upp till mamma o pappa , när klockan började närma sig halv fyra for jag in till stan och hämtade min älskling.
Igår kväll kom brunne förbi också, satt o surra på och bara tog det lugnt.
Nä nu ropar dammsugarn på mig att det är dags att sätta igång.
Hej.
Niklas Törnberg

2/2- I morgon skulle zeke fyllt 1 år . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback