Fredag

Kändes så himla skönt att vakna i morse , äntligen var jag nästan helt frisk.Men jag kände att det var lika bra att stanna hemma idag också så att jag  verkligen hinner bli riktigt frisk .Idag blir det tvättstugan från kl 12 sen så kommer nog älsklingen hem vid 14.Ikväll blir det bara lugna puckar och hoppas att det blir film mys med Linda o Joel .Fest i morgon för Alex som fyller 19 , lär iallafall åka förbi och säga grattis .
Och jag är så glad , har äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt hår så den 25 februari då blir det klippning . Tror även att ja ska färga det och slinga det, är så fruktansvärt trött på mitt hår så det finns inte.
Nu ska jag sortera tvätten så att allt är klart till sen .

Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback