Glad alla hjärtans dag

Nyss kommit ut ur duschen , kom hem för ca en timme sen eftersom jag har jobbat frukosten idag.Igår for jag ut till Linda , hon bjöd på en jätte mumsig kladdkaka , satt där och pratade sen åkte jag hem . Ikväll blir det middag med Maja och Alex , bara det att vi inte har bestämt vart men det ordnar sig nog när Maja ringer . Ska jobba frukosten i morgon , dom behövde min hjälp även i morgon och klart man ställer upp och hjälper till.
Nu ska jag fixa lite som ska vara klart när älsklingen kommer hem , har köpt sån skojig sak , eheh.
Hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag med mycket mys och kärlek för det kommer iallafall jag få :D

Vill bara skriva att jag har världens bästa , underbaraste och vackraste pojkvän. Jag älskar dig
Niklas Törnberg

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback