måndag

Sitter man här igen då , famför datorn . Idag hoppas ja att Linda kommer förbi efter hon har slutat , vilket jag tror att hon gör eftersom Joel säkert slutar sent idag då det är måndag.Kanske ska bjuda henne på någon god middag eller något.Och på torsdag är det alla hjärtans dag , åh ja med min tur jobbar jag kväll just då , känns mindre kul men jag och maja får fira alla hjärtans tillsammans om även hon ska jobba kväll.
Och snart kommer Maja och Alex hit också , Hasse ringde dom och då låg dom å sov stackarna.
Har hittat mig en bil också så jag hoppas att det är något att ha.
Nu måste ja fortsätta med resan som HR3 ska göra , stället är bestämt nu och det blev San Sebastian , ska faktiskt bli riktigt kul att få åka dit men samtidigt hade jag blivit nöjd om vi åkte till stockholm också

Bye
Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback