Måndag

14.35
Äntligen , snart är det hemgång . För just nu är jag så jävla less.Har suttit och försökt renskriva min inlämningsuppgift och jag skulle skriva den för hand.Gick så jävla dåligt så efter att jag skrivit fel ca 6 gånger tog jag mig kragen och gjorde det riktigt på engång och nu äntligen är jag klar och snart är det dags att gå hem.
Ikväll ska jag och Maja baka choklad muffins och så ska jag färga Majas hår så det blir mysigt , får se om vi får ha smeten för oss själva  den här gången för sist när vi skulle baka lussebullar så verkade det som om Niklas o Alex tyckte att det var roligare än vad vi gjorde , hehe.
Hej.

Så trött och slut i hela kroppen , det kommer efter från helgen nu.Får se vad som händer idag då , slutar i allafall 15.00.Imorgon blir det ingen skola utan en utbildningsmässa m.lunch o allt, så himla skönt.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt med massa mys.Nu blir det lunch så vi får se vad skolan har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback